سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این حس من است!
  •   کدام زیبایی
  •   

    کدام سائل انابه کننده ای ؛ کدام مهمان محتاجی ؛ کدام فقیر مویه گری ؛ کدام نیازمند ضجه زننده ای ؛ سحوری در خانه بی نیازیت را در ظلمت گناه و معصیت و فقر تکانده است و تو پاسخ نگفته ای؟

    کدام بیچاره ی درد آلوده ی امیدمندی را تو از خویش رانده ای ؟؟؟!!!

    کدام چشم امیدواری را تو گریان تحمل کرده ای؟؟؟!!!

    ریزش کدام اشک امید آغشته ای را تو تاب آورده ای؟؟؟!!!

    خدایا ! درست است که خسته؛ درهم شکسته ؛خون به چشم نشسته ؛ پرنده ی امید پای بسته و خواب از چشم رسته از بارگاه تو رانده شوم؟؟؟؟....



  • نویسنده: ارسلان(جمعه 85/3/5 ساعت 6:51 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • هک شرگان
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 9256
    بازدید امروز : 31
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • سمی ترین
    عشق خلق
    مگر
    بهار 1385

  •   درباره من

  • این حس من است!
    ارسلان

  •   لوگوی وبلاگ من

  • این حس من است!

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی