سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این حس من است!
  •   بخا طر دوری تو!
  • می توان تنها رفت می توان تنها ماند می توان تنها خفت میشود تنها مرد! می توان با فریاد ....دل به فرداها داد می توان بی غوغا...دل به این دریا داد مثل یک دریا موج میتوان اشک بریخت همچو طوفانی سخت می توان آه کشید می توان مثل درخت ....ریشه در خاک دواند می توان همچو نسیم......پای بر کوه نهاد می توان چون صحرا آتشی در دل داشت می شود مثل بهار نفسی پر بر داشت میتوان تنها رفت....... می توان تنها مرد............... می توان تنها ماند s4

    شاید اشتباه اما عاشقان دروغ می گن آدمای مهربون با وفا دروغ می گن اونا که میگن تا همیشه دیونتن بزار بی پرده بگم که به شما دروغ می گن اونا که میان به این بهونه ها که اومدن از توی شهر قشنگ قصه ها دروغ می گن اونا که فدات بشم تکیه کلامشون شده به تموم آسمونا به خدا دروغ می گن اونا که با قسم آیه می خوان بهت بگن تا قیامت ازت نمیشن جدادروغ می گن



  • نویسنده: ارسلان(جمعه 85/3/5 ساعت 6:53 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • هک شرگان
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 9258
    بازدید امروز : 33
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • سمی ترین
    عشق خلق
    مگر
    بهار 1385

  •   درباره من

  • این حس من است!
    ارسلان

  •   لوگوی وبلاگ من

  • این حس من است!

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی