سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این حس من است!
  •   این هم برای تو!
  •  

     اگه کسی دیوونت بود عاشقش باش اگه کسی عاشقت بود دوستش داشته باش اگه کسی دوستت داشت بهش علاقه نشون بده اگه کسی بهت علاقه نشون داد فقط یه لبخند بهش بزن اینطوری اگه همیشه یه پله ازش عقب باشی اگه یه وقت خسته شدو خواست برگرده تازه می شین مثل هم



  • نویسنده: ارسلان(جمعه 85/3/5 ساعت 6:55 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • هک شرگان
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 9243
    بازدید امروز : 18
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • سمی ترین
    عشق خلق
    مگر
    بهار 1385

  •   درباره من

  • این حس من است!
    ارسلان

  •   لوگوی وبلاگ من

  • این حس من است!

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی