سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این حس من است!
  •   مگر
  • مگر من به غیر تو می شناسم ؟

    مگر به منزلی جز خانه ی تو راه می برم؟

    مگر دل به معشوق دیگری داده ام؟

    مگر پیشانی بر خاک دیگری سائیده ام؟

    مگر در هجران دیگری سوخته ام که امید به غیر تو داشته باشم ؟

    مگر جز تو ؛ دیگری به تمام خوبیست ؟ و مگر نه تمامی ِ خیر به دست توست ؟

    چگونه در آرزوی غیر تو باشم و آفرینش و فرمان به دست تو باشد ؟

    تویی که میوه ی نعمتهای ناطلبیده از درخت فضل خویش برایم بار آورده ای؛ تو که از چشمه ی ناگفته ام آب جوشانده ای ...

    چگونه حال که گرسنه و تشنه به امید مزرعه و بوستان تو آمده ام؛ تهیدستم باز میگردانی؟

    چگونه ریشه ی آرزوهای مرا از زمین بخششت در میاوری؟



  • نویسنده: ارسلان(چهارشنبه 85/3/10 ساعت 5:52 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • هک شرگان
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 9249
    بازدید امروز : 24
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • سمی ترین
    عشق خلق
    مگر
    بهار 1385

  •   درباره من

  • این حس من است!
    ارسلان

  •   لوگوی وبلاگ من

  • این حس من است!

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی